Agnieszka Ciećwierz

Przedsiębiorca, Specjalista HR
Social Media:
Kim jest Agnieszka Ciećwierz?

Kim jesteś i co warto o Tobie wiedzieć?

Zawodowo jestem współzałożycielką firmy Sigmund Polska – specjalizuję się w testach kompetencyjnych oraz psychologicznych wykorzystywanych w procesie rekrutacji, bilansów kompetencji, oceny pracowniczej, zarządzania i rozwijania talentów. Wspieram firmy w badaniu kompetencji i potencjału pracowników oraz kandydatów do pracy, jak i również w opracowywaniu procesów HR-owych- w tym układaniu procesów rekrutacyjnych, indywidualnych planów rozwoju pracowników, wdrażaniu oceny pracowniczej, badaniach satysfakcji i zaangażowania pracowników.

Równolegle prowadzę wykłady i szkolenia z kompetencji miękkich oraz takich tematów jak: Rekrutacja oparta na kompetencjach, Wywiad behawioralny w praktyce, Constant Feedback,  Zarządzanie Pokoleniami w organizacji oraz Obsługa Klienta. Jestem też prelegentką i panelistką podczas wydarzeń branżowych, autorką licznych artykułów oraz książek „Daj się zrekrutować! Jak przygotować się do procesu rekrutacji” oraz “Rekrutacja oparta na kompetencjach. Znajdź i rozwijaj idealnego pracownika”.

Twoja praca

Jak wygląda Twoja praca?

Moja praca polega głównie na wspieraniu firm w wyborze kandydata najlepiej dopasowanego kompetencyjne do stanowiska, na które aplikuje. Badam równiez kompetencje pracowników i układam im Indywidualne Plany Rozwojowe. Do badań kompetencji  używam autorskich testów Sigmund, wywiadów behawioralnych lub sesji AC/DC.

Dodatkowo pomagam kandydatom w przygotowywaniu CV oraz przeprowadzam ich przez meandry rozmowy rekrutacyjnej. 

Przynajmniej raz w tygodniu prowadzę szkolenia lub wystąpienia dotyczące rekrutacji opartej na kompetencjach, wywiadu behawioralnego, kompetencjach przyszłości lub CV i rozmowy kwalifikacyjnej. 

Od 8 lat pracuje zdalnie i nie ukrywam, że bardzo cenię sobie ten rodzaj pracy.

Twoje kompetencje

Jakie umiejętności lub cechy są kluczowe w Twojej pracy?

Na moim stanowisku ważne są przede wszystkim umiejętności komunikacyjne: umiejętność słuchania, ale także wypowiadania się (potrzebne między innymi przy wystąpieniach i prowadzeniu szkoleń), dodatkowo umiejętność ciągłej nauki i poszerzania wiedzy. Co do kompetencji twardych – zajmuje się głównie “miękką” częścią HR-u, więc tutaj przydatny jest Excel i umiejętność obsługi podstawowych programów MS Office. 

Porady

Jakie rady dałbyś komuś, kto jest na początku drogi w Twojej dziedzinie?

Na samym początku trzeba przede wszystkim być otwartym na trendy i wiedzę, nie poddawać się i próbować! To właśnie poprzez doświadczenie najwięcej się uczymy.

Dołącz do nas

Zacznij rozwijać się z nami i zyskaj przewagę na rynku pracy – za darmo!

Poznaj innych mentorów

Marketer, Przedsiębiorca
Specjalista ds. marketingu internetowego
Przedsiębiorca, Mentor, Mówca inspiracyjny

Chcesz zostać mentorem?

Pomóż innym postawić pierwsze kroki na drodze kariery