Agnieszka Ciećwierz

Przedsiębiorca, Specjalista HR
Social Media:
Kim jest Agnieszka Ciećwierz?

Kim jesteś i co warto o Tobie wiedzieć?

Zawodowo jestem współzałożycielką firmy Sigmund Polska – specjalizuję się w testach kompetencyjnych oraz psychologicznych wykorzystywanych w procesie rekrutacji, bilansów kompetencji, oceny pracowniczej, zarządzania i rozwijania talentów. Wspieram firmy w badaniu kompetencji i potencjału pracowników oraz kandydatów do pracy, jak i również w opracowywaniu procesów HR-owych- w tym układaniu procesów rekrutacyjnych, indywidualnych planów rozwoju pracowników, wdrażaniu oceny pracowniczej, badaniach satysfakcji i zaangażowania pracowników.

Równolegle prowadzę wykłady i szkolenia z kompetencji miękkich oraz takich tematów jak: Rekrutacja oparta na kompetencjach, Wywiad behawioralny w praktyce, Constant Feedback,  Zarządzanie Pokoleniami w organizacji oraz Obsługa Klienta. Jestem też prelegentką i panelistką podczas wydarzeń branżowych, autorką licznych artykułów oraz książek „Daj się zrekrutować! Jak przygotować się do procesu rekrutacji” oraz “Rekrutacja oparta na kompetencjach. Znajdź i rozwijaj idealnego pracownika”.

Twoja praca

Jak wygląda Twoja praca?

Moja praca polega głównie na wspieraniu firm w wyborze kandydata najlepiej dopasowanego kompetencyjne do stanowiska, na które aplikuje. Badam równiez kompetencje pracowników i układam im Indywidualne Plany Rozwojowe. Do badań kompetencji  używam autorskich testów Sigmund, wywiadów behawioralnych lub sesji AC/DC.

Dodatkowo pomagam kandydatom w przygotowywaniu CV oraz przeprowadzam ich przez meandry rozmowy rekrutacyjnej. 

Przynajmniej raz w tygodniu prowadzę szkolenia lub wystąpienia dotyczące rekrutacji opartej na kompetencjach, wywiadu behawioralnego, kompetencjach przyszłości lub CV i rozmowy kwalifikacyjnej. 

Od 8 lat pracuje zdalnie i nie ukrywam, że bardzo cenię sobie ten rodzaj pracy.

Twoje kompetencje

Jakie umiejętności lub cechy są kluczowe w Twojej pracy?

Na moim stanowisku ważne są przede wszystkim umiejętności komunikacyjne: umiejętność słuchania, ale także wypowiadania się (potrzebne między innymi przy wystąpieniach i prowadzeniu szkoleń), dodatkowo umiejętność ciągłej nauki i poszerzania wiedzy. Co do kompetencji twardych – zajmuje się głównie “miękką” częścią HR-u, więc tutaj przydatny jest Excel i umiejętność obsługi podstawowych programów MS Office. 

Porady

Jakie rady dałbyś komuś, kto jest na początku drogi w Twojej dziedzinie?

Na samym początku trzeba przede wszystkim być otwartym na trendy i wiedzę, nie poddawać się i próbować! To właśnie poprzez doświadczenie najwięcej się uczymy.

Dołącz do nas

Zacznij rozwijać się z nami i zyskaj przewagę na rynku pracy – za darmo!

Poznaj innych mentorów

Analityk rynku
Prezeska, Specjalistka SEO
CEO, MarTech solutions architect
Career Coach, HR Business Partner, IT Project Manager

Chcesz zostać mentorem?

Pomóż innym postawić pierwsze kroki na drodze kariery