Cześć,
Nazywa się Aleksandra i od ponad 6 lat zajmuję się poznawaniem ludzkich potrzeb i pragnień, czyli marketingiem.
Szczególne miejsce w moim sercu zajął marketing B2B. Jest on skupiony na potrzebach drugiego człowieka oraz budowaniu relacji.
Jestem kreatywnym strategiem, który szuka luk w działaniach marketingowych i stara się je załatać, aby mniej klientów odpłynęło z dziurawego procesu.
Uwielbiam planować, analizować i porządkować.
Stworzyłam strategię marketingowo-sprzedażową dla takich firm jak : Algeco, Ecol-Unicon, Avocado Apartments, Open Gift.
Przez 4 lata byłam współodpowiedzialna za stworzenie i rozwój jednego z pierwszych sklepów e-commerce w Polsce.
Od roku udzielam porad jak posprzątać swój marketing, jako konsultant do wynajęcia.
Znalazłeś/aś coś dla siebie? Śmiało, odezwij się, wspólnie na pewno znajdziemy niejedno rozwiązanie. 🙂
Jestem konsultantem. Najczęściej firmy proszą mnie o pomoc w uporządkowaniu pewnych działań marketingowych lub zaprojektowania kampanii.
Każdy dzień w pracy konsultanta wygląda inaczej, ponieważ każda firma ma inne problemy i wyzwania, które chce rozwiązać.
Główne zadania jakie mam przed sobą to zrozumieć dobrze klienta, jego produkt firmę i procesy. Następnie zrozumieć jego klienta i jego potrzeby i bóle. Następnie połączyć ich ze sobą tworząc odpowiadający na ich potrzeby proces sprzedażowo – marketingowy.
Szukam w gąszczu procesów i działań marketingowych luk i błędów, które można poprawić, aby zwiększyć zadowolenie klienta, a tym samym sprzedaż.
Aby dokładnie zrozumieć potrzebę klienta, pracę zaczynam od warsztatu 0. Ustalamy co jest do tej pory zrobione i co chcielibyśmy osiągnąć. Następnie wyznaczamy kamienie milowe i je sukcesywnie realizujemy.
Przykładowy proces marketingowy wygląda następująco:
Praca konsultanta daje ogromną satysfakcję. Bardzo dużo się uczysz, poszerzasz swoje horyzonty. Pracujesz jako marketingowiec tak naprawdę w kilku firmach z różnych branży jednocześnie. Trudno o nudę, w tak często zmieniających się warunkach pracy. Możesz pracować z dowolnego miejsca na ziemii. Wystarczy ci dostęp do internetu.
Jeśli zaczynasz swoją przygodę z marketingiem, skup się na testowaniu i działaniu.
Nie bój się popełniać błędów. Na pewno je popełnisz. Ciesz się z nich, bo dzięki temu jesteś o krok bliżej do tego, aby zostać świetnym specjalistą.
Branża jest bardzo szeroka i dynamicznie zmieniająca się. Popróbuj różnych rzeczy, aby znaleźć swoją niszę i to co cię faktycznie interesuje, a następnie staraj się być w swojej niszy najlepszy.
Największym błędem jaki popełniłam na początku drogi było skupianie się na pozyskiwaniu klientów, a nie ich retencjonowaniu.
Moja rada od Siebie dla Ciebie:
Zacznij rozwijać się z nami i zyskaj przewagę na rynku pracy – za darmo!
Pomóż innym postawić pierwsze kroki na drodze kariery