Artur Żurowski

Sales manager
Social Media:
Kim jest Artur Żurowski?

Kim jesteś i co warto o Tobie wiedzieć?

Pracuję na stanowisku Sales Manager’a w Admitad.  Moja firma współpracuje z największymi światowymi markami, pomagając im uzyskiwać dostęp do ogromnych liczb nowych klientów poprzez sprzedaż wielokanałową. Potocznie nazywa się to sieć partnerska lub afiliacyjna. W Admitad Partner Network jestem odpowiedzialny za dostarczanie naszych rozwiązań kluczowym dla nas, najważniejszym partnerom.

Od 7 lat zajmuję się sprzedażą i działałem w niejednej branży i modelu.
Pozyskiwałem fundusze – sprzedawałem emocje Charity2B
Wprowadzałem na rynek IQOS’a – sprzedawałem palaczom wizję na przyszłość bez dymu. B2C

Był epizod z fotowoltaiką i energią – sprzedawałem oszczędności na prądzie, D2D B2C.

Zaopatrywałem ponad 100 jednostek szpitalnych w asortyment na bloki operacyjne, a w trakcie wybuchu pandemii szpitale w całej Polsce w środki ochrony osobistej. Przetargi, B2G, byłem najmłodszym w Polsce Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży.

Dostarczałem rozwiązania pomiarowe dla firm (sprzęt geodezyjny, drony, skanery 3D), brałem czynny udział przy przebudowie Dworca Zachodniego w Warszawie.

Na ten moment moją pasją jest praca. Pracowałem kilka lat, by znaleźć się w tej branży, na której mi zależało. Wolne chwile poświęcam na naukę o marketingu, automatyzacji, generacji leadów.

Prywatnie jestem zwyczajnym gościem lubiących poznawać ludzi i świetnie się z nimi bawić.

Twoja praca

Jak wygląda Twoja praca?

Moja praca polega na prospectingu – czyli całym procesie znalezienia odpowiedniego klienta. Muszę sprawdzić z jakich rozwiązań korzysta dotychczas, znaleźć osobę decyzyjną, co w dużych korporacjach jest czasem nie lada wyzwaniem.

Każdego dnia staram się zaznaczać swoją obecność na LinkedIn, co nie tylko pozwala na budowanie ciekawych znajomości biznesowych. Ale przede wszystkim uwiarygadnia mnie jako specjalistę i eksperta, i odróżnia mnie od bota.

Pracuję głównie z domu, dlatego bardzo ważna jest dla mnie samomotywacja.

Gdy już zakwalifikuję prospecta, muszę przejść przez cały proces nawiązania kontaktu, poprzez zrozumienie problemów, wspólne przedyskutowanie priorytetowych kierunków rozwoju i dopasowaniu mojego rozwiązania w taki sposób, by pojechać dalej wspólnie z nowym partnerem w jego przyszłość, jeśli do siebie pasujemy.

Współpracując z największymi brandami szalenie ważna jest uczciwość, wiarygodność, sumienność i transparentność. Dlatego tak lubię pracować tutaj, mając świadomość, że moje rozwiązanie znajduje swoje miejsce na dziesiątki różnych sposobów w setkach firm, których brandy zajmują światowe pozycje takie jak HBO, Revolut, C&A, AliExpress, Allegro.

Twoje kompetencje

Jakie umiejętności lub cechy są kluczowe w Twojej pracy?

Trzeba przede wszystkim być jak najbardziej ludzkim. Bardzo ważna jest inteligencja emocjonalna i empatia. Trzeba umieć rozmawiać z ludźmi, a Ci są bardzo różni. 

Trzeba umieć przedstawić swoje rozwiązanie i znaleźć potrzeby zamkniętych i małomównych, zajętych i zapracowanych, wesołych i spontanicznych, uśmiechniętych i roztrzepanych, kompletnych laików i specjalistów z wiedzą większą o siebie samego i setek innych osobowości. Do każdego trzeba znaleźć klucz rozmowy i wysłuchać bolączek oponenta.

Trzeba umieć aktywnie słuchać i zadawać trafne pytania. Ważnym jest aby pamiętać, że w większości w sprzedaży się nie sprzedaje. W sprzedaży się słucha, odpowiada, rozmawia, zadaje pytania, szuka rozwiązań i dopasowuje wspólną wizję rozwoju.

Porady

Jakie rady dałbyś komuś, kto jest na początku drogi w Twojej dziedzinie?

Sobie sprzed kilku lat przede wszystkim powiedziałbym, że zrobiłem dobrą robotę i jestem z siebie dumny, że nigdy nie przestałem szukać odpowiedniego dla mnie miejsca. 

Nie chodzi o to, by co 3 miesiące zmieniać pracę i skakać ze stołka na stołek. Trzeba jednak znać swoją wartość jako człowieka i pracownika. Zawsze trzeba pamiętać, że zmiany to nic złego i najczęściej przynoszą dużo dobrego.

Wszystko podzieliłbym na kilka etapów:

Etap 1. – Po prostu idź do pracy, tej na start. Naucz się rozmawiać z ludźmi, odnajdź swoje mocne i słabe strony.
Etap 2. – Ewoluuj mocne strony, zdobywaj i rozwijaj wiedzę tą, która Cię ciekawi i poświęć się temu. Zastanów się czy Twoje słabe strony są do zwalczenia i chcesz wyjść ze swojej strefy komfortu, czy całkowicie Cię blokują.
Etap 3. – Druga, trzecia (czwarta, piąta) praca. Kiedy już znasz trochę siebie pomyśl co sprawi że zarobisz tyle ile byś chciał teraz, za 2 lata i za 5, co da Ci satysfakcję z pracy i rozwoju osiągnięć i nie będziesz widział tylko tego co na mecie. Zmierz się z tym z czym możesz, pokonując swoje słabości i stanowczo nie pozwalaj sobie na to, co przekracza Twoje siły. Nie zmuszaj się do tego, co jest niezgodne z Twoimi ideałami.
Etap 4. – To miejsce. Nie ważne czy to etat, zlecenia, freelancing, własny biznes. Jeśli dotarłeś tam, gdzie jesteś zadowolony i uśmiechnięty – daj sobie szansę na czerpanie z życia. Nagradzaj się, również na wcześniejszych etapach. Nagradzaj się za wysiłek i osiągnięcia, małe i duże.

Dołącz do nas

Zacznij rozwijać się z nami i zyskaj przewagę na rynku pracy – za darmo!

Poznaj innych mentorów

Strateg marketingu, Konsultant
Przedsiębiorca
Growth marketer
Growth leader content marketingu

Chcesz zostać mentorem?

Pomóż innym postawić pierwsze kroki na drodze kariery