Daniel Jeziorski

Przedsiębiorca, Developer
Social Media:
Kim jest Daniel Jeziorski?

Kim jesteś i co warto o Tobie wiedzieć?

Od niecałego roku jestem mikroprzedsiębiorcą. Świadczę usługi w zakresie tworzenia i obsługi stron www. Skupiam się głównie na twórcach internetowych, jednakże zdarza się, że tworzę również proste blogi i wizytówki dla lokalnych firm. 

Specjalizuje się głównie w WordPressie, jednakże wspieram również przedsiębiorców, którzy już mają swoje strony na innych systemach. 

Zaczynałem od pracy w agencji SEO, gdzie na co dzień zajmowałem się optymalizacją techniczną stron www i sklepów. Jednakże po pewnym czasie zauważyłem, że etat nie jest dla mnie.  

A jeszcze wcześniej pracowałem na sortowni jednego z kurierów, a potem w trakcie studiów pracowałem na Międzynarodowych Targach Poznańskich.  

I tak powstał mój brand Ten od WordPressa. Zacząłem od bloga w tematyce WordPressa i nie tylko. Potem zacząłem swoją drogę z newsletterem i social mediami. 

Ukończyłem studia inżynierskie na prywatnej uczelni, na kierunku Informatyka, ze specjalizacją w aplikacjach internetowych i mobilnych. A jeszcze wcześniej skończyłem technikum elektroniczne, klasę informatyczną.

Na drodze edukacyjnej miałem kilka „załamań”, kiedy uważałem, że niepotrzebnie to robię i nie chce być programistą lub innym klikaczem. 

Jednakże chłodna kalkulacja i twarde stąpanie po ziemi spowodowało, że skończyłem edukację zgodnie z planem. W momencie obrony tytułu inżyniera byłem bezrobotny i czekałem na koniec okresu „zakazu konkurencji” w agencji seo.

Na co dzień jestem zwyczajnym chłopakiem, który mieszka w Poznaniu. Chodzę na siłownię, czasem jeżdżę na rowerze i biegam. 

Uwielbiam świat Gwiezdnych Wojen, Harrego Pottera i innych fantasy. Jeszcze kiedyś lubiłem grać w gry online, jednakże teraz gram jedynie razem z bratem, gdy się spotykamy raz na jakiś czas. 

We współpracy charakteryzuje mnie to, że słucham swoich klientów i próbuje ich zaskakiwać, zwłaszcza tych, którzy współpracują ze mną od dłuższego czasu.

Twoja praca

Jak wygląda Twoja praca?

Jako one man army jestem odpowiedzialny za kontakt z klientem od początku do końca, ale też za wszelkie działania developerskie. Zdarza mi się zlecać obsługę pojedynczych projektów, więc wtedy pełnię jedynie funkcję nadzorczą.

Współpracuję również z innymi twórcami i udzielam się w takich społecznościach jak Digital Content Creators, świat Firestarters czy grupa Akademia.pl oraz discord Webly Mates.

Moja lista zadań jest bardzo długa. Pomijam takie aspekty jak prace administracyjne w firmie. Są to cotygodniowe prace na stronach klientów, zaplanowanie contentu na social media, zaplanowanie contentu na bloga czy wysyłka mojego newslettera. 

Są tam również zadania typowo sprzedażowe jak pozyskanie kontaktu czy też od razu klienta. Znajdą się tam również działania optymalizacyjne na stronach klientów czy konkretne zadania projektowe związane z nowymi klientami.

Jako, że nie spotykam się z klientami fizycznie, to moim biurem jest mój dom. 

Do mniejszych lub większych sukcesów mogę zaliczyć to, że z każdym miesiącem liczba klientów zdecydowanych na stałą współpracę zwiększa się. Dodatkowo mogę pochwalić się tym, że pracuję z osobami z całego świata (np. USA oraz UK).

Moja praca sprawia mi ogromną przyjemność, zwłaszcza, gdy wiem jak wpływa ona na firmy, z którymi współpracuję. Na przykład dzięki moim codziennym działaniom pozyskuję dla stron moich klientów nowych odwiedzających, a w konsekwencji (zwykle) nowych klientów.

Twoje kompetencje

Jakie umiejętności lub cechy są kluczowe w Twojej pracy?

Tworząc strony internetowe czy dbając o ich rozwój dla innych trzeba być elastycznym. Nie wiesz czegoś o co prosi klient? To żaden problem, powinieneś móc się tego nauczyć lub zaproponować alternatywę. Budowanie długotrwałych relacji z klientami to klucz do sukcesu. 

Nauka wielu różnych rzeczy – dziś nie wystarczy umieć wyklikać stronę. Należy umieć odpowiednio ją zoptymalizować, doradzić jakie teksty będą dobre, jakie nie. Warto mieć przy tym jeszcze zmysł estetyczny. Przyda się również umiejętność w posługiwaniu się automatyzacjami/ tworzeniu automatyzacji w Zapier i Make.

Im więcej umiesz tym bardziej kompleksowe stają się Twoje usługi i trudniej z nich zrezygnować.

Porady

Jakie rady dałbyś komuś, kto jest na początku drogi w Twojej dziedzinie?

  • Przestań walczyć o klientów na grupach facebookowych, wrzucając ogłoszenia czy bijąc się w komentarzach. 
  • Zacznij działać na własną rękę, pisząc do potencjalnych klientów wiadomości prywatne. Zbuduj relację i dopiero zaproponuj współpracę.
  • Zacznij od samego początku budowanie marki osobistej, daje ona ogromną przewagę.

Dołącz do nas

Zacznij rozwijać się z nami i zyskaj przewagę na rynku pracy – za darmo!

Poznaj innych mentorów

Edukatorka finansowa
Organizator wydarzeń, Trener komunikacji
Product ownerka, Analityczka biznesowa
Marketer

Chcesz zostać mentorem?

Pomóż innym postawić pierwsze kroki na drodze kariery