W biznesie działam od ponad 20 lat. Pracowałam zarówno po stronie sprzedaży, marketingu, jak i PR-u. Mam doświadczenie we współpracy z klientami B2B oraz B2C. Od ponad 13 lat zarządzam zespołami projektowymi oraz marketingowymi.
Dzięki właściwej analizie rynku, rozumieniu potrzeb klientów, a także identyfikowaniu odpowiednich kanałów komunikacji i narzędzi marketingowych tworzę skuteczne strategie marketingowe. Moje umiejętności komunikacyjne oraz zdolność do egzekwowania zadań sprawiają, że wraz z zespołem osiągam wyznaczone cele biznesowe.
Jestem szczęśliwą mamą 2 nastolatków oraz posiadaczka psa rasy Cocker spaniel angielski.
Zimą uwielbiam morsować. Dzięki morsowaniu przełamuję własne ograniczenia, głównie te tworzone w mojej głowie.
Lubię gotować oraz piec ciasta. Znalezione w sieci przepisy zawsze delikatnie modyfikuję oraz używam innych przypraw lub składników. Dzięki temu mogę eksperymentować, odkrywać nowe połączenia oraz tworzyć oryginalne potrawy. Jednym słowem optymalizacja.
Dla mnie gotowanie jest jak marketing, fajnie jest się czymś zainspirować, mieć odpowiednie narzędzia i dane, ale ostatecznie o pomyślności strategii decyduje człowiek. Dlatego zawsze mówię, że najnowszej generacji piekarnik nie uczyni z kucharza mistrza, a najlepszy system do marketing automation nie uczyni makretera Growth marketerem.
Piastuję stanowisko marketing managera w firmie inwestycyjnej, która działa na rynku amerykańskim. Jestem odpowiedzialna za tworzenie, wdrażanie oraz egzekucję strategii marketingowych. Digital marketingiem zajmuję się od ponad 3 lat, wcześniej odpowiadałam za tworzenie eksperckich treści wideo i plasowanie ich w mediach.
Jestem osobą, która lubi się uczyć i ciągle rozwijać. Praca w marketingu właśnie daje mi takie możliwości. Największym wyzwaniem jest praca w międzynarodowym i rozproszonym środowisku. Różnice kulturowe i różne strefy czasowe czasami stanowią przeszkody, ale również otwierają wiele możliwości i perspektyw.
Odwaga, komunikatywność, otwartość na ludzi i nowe technologie oraz wiara w swoje możliwości. Są to niezbędne cechy każdego marketera. Rozwój technologii oraz mnogość narzędzi sprawia, że z jednej strony praca marketera staje się łatwiejsza, a z drugiej trudniejsza.
Czasami mam wrażenie, że marketerzy ścigają się sami ze sobą. Dlatego, zanim rzucimy się w wir narzędzi i możliwości, warto, jest się zatrzymać i przeanalizować potrzeby. Łatwo jest się zachłysnąć nową łopatą, tylko potem często okazuje się, że nie mamy ogródka, a łopata obrasta kurzem, stojąc w garażu. Praktyka medytacji bardzo ułatwia podejmowanie przemyślanych i słusznych decyzji.
Warto jest obserwować guru marketingowych oraz uczestniczyć w konferencjach marketingowych. Na LinkedInie też można znaleźć wiele ciekawych osobistości ze świata marketingu oraz śledzić ich działania.
Jeżeli jesteś na początku drogi to warto też wykonać testy osobowościowe, takie jak: Gallup czy RMP. Dzięki temu poznasz swoje talenty oraz motywatory. Znajomość samego siebie bardzo ułatwia kształtowanie ścieżki zawodowej.
Zacznij rozwijać się z nami i zyskaj przewagę na rynku pracy – za darmo!
Pomóż innym postawić pierwsze kroki na drodze kariery