Jestem urzędnikiem służby cywilnej z wieloletnim doświadczeniem w obszarze naboru, budowania pozytywnego wizerunku pracodawcy, komunikacji wewnętrznej i budowania kultury organizacyjnej. Uważam się również za zwolennika i orędownika nowoczesnej i otwartej administracji.
Jako jeden z największych sukcesów zawodowych mogę uznać wydanie książki pt. “Nowoczesny nabór i employer branding w administracji publicznej”, która jest pierwszym praktycznym przewodnik po procesie rekrutacji selekcji i obszarze budowania marki pracodawcy w sektorze publicznym.
Prywatnie jestem miłośnikiem czeskiej kultury i historii, kryminałów (zwłaszcza z akcją w Warszawie lub Pradze), reportaży oraz wszelakich konkursów i zagadek:)
Aktualnie zajmuję się szeroko pojętym rozwojem organizacji – w skrócie opracowuje rozwiązania kształtujące sprawną i efektywną kulturę organizacyjną.
Moje stanowisko jest pewnym symptomem zmian w sektorze publicznym i nowoczesnego podejścia w zakresie zarządzania organizacją i ludźmi.
Czasami nie jest to łatwe zadanie, ponieważ wymaga przezwyciężenia długoletnich przyzwyczajeń, utartych schematów czy szkodliwych stereotypów.
Z drugiej strony moja praca jest związana z ciekawymi wyzwaniami, współpracą z inspirującymi ludźmi czy poczuciem satysfakcji z mniejszych i większych sukcesów.
Pod względem kompetencji praca w administracji publicznej, bez względu na stanowisko, to przede wszystkim:
Dodatkowo praca w administracji publicznej to służba: dla państwa oraz dla mieszkańców/obywateli. Przyjęcie perspektywy misji sprawia, że nasze codzienne obowiązki staramy się traktować jako element tworzenia i dbania o wspólną przestrzeń.
Niezależnie od dziedziny, którą wybierzesz niech zawsze towarzyszy Ci:
Jeśli skusisz się na rozpoczęcie przygody zawodowej w świecie instytucji zaufania publicznego (do czego gorąco zachęcam!), tym bardziej pamiętaj o powyższych wskazówkach:)
Zacznij rozwijać się z nami i zyskaj przewagę na rynku pracy – za darmo!
Pomóż innym postawić pierwsze kroki na drodze kariery