Jestem menedżerem z 12 letnim doświadczeniem jako dyrektor finansowy.
Moją pracę zawodową zaczynałam jako księgowa, po roku przeszłam do controllingu, po 7 latach zostałam dyrektorem finansowym i członkiem zarządu 4 spółek.
Pracowałam w grupie spółek o łącznych obrotach 135 mln zł rocznie. Mam na swoim koncie projekty reorganizacji spółek produkcyjnych oraz handlowych, centralizację usług finansowo – księgowych, projekty dotyczące tworzenia narzędzi controllingowych oraz usprawnienia procesów biznesowych, m in. wdrożenie systemu elektronicznych dokumentów.
W pracy kieruję się filozofią lean, lubię pracować z ludźmi i zdecydowanie lubię zmiany.
W grudniu 2022 skończyłam studia w zakresie coachingu z elementami psychologii.
Aktualnie jestem w trakcie budowania własnego biznesu. Pracuję z osobami, które:
Prywatnie lubię aranżację wnętrz, jeżdżę na rowerze i dużo czytam.
Aktualnie jestem odpowiedzialna za wszystko, co jest związane z projektem mojego biznesu.
To oznacza, że zajmuję się marketingiem, sprzedażą, produkcją i finansami 🙂
Moje zadania:
Dodatkowo cały czas się uczę, zbieram pomysły.
Pracuję w biurze, które mam w domu.
Największym wyzwaniem jest znalezienie najlepszego dla mnie sposobu komunikacji z klientem. Rynek podsuwa rozwiązania, które wydają się być słuszne i jedyne, a to może być mylące.
Drugim wyzwaniem jest praca w pojedynkę, co w przyszłości planuję zmienić.
Co lubię w mojej pracy najbardziej? Pomysły moich klientów, odkrywanie przed nimi nowych możliwości i siły, którą rzeczywiście mają, ale w nią nie wierzą.
Kompetencje twarde:
Umiejętności miękkie
Cechy charakteru
Niezależnie, czy planujesz własny biznes, czy chcesz pracować na etacie warto jest poświęcić czas na zaplanowanie modelu własnego biznesu lub swojego osobistego modelu biznesowego, w którym dokładnie określisz:
Dzięki temu ustalisz potrzebne:
Na koniec dużo łatwiej zaplanujesz przychody i koszty Twojego biznesu.
Rozpracowanie tych punktów pokaże, czym możesz zająć się od ręki i da odwagę do działania. Masz szansę zacząć zarabiać dużo szybciej przy optymalnych kosztach.
Często bez analizy tych danych tworzymy strony, produkty, których klient nie potrzebuje. W ten sposób tracimy czas i pieniądze.
Najważniejsze jest to, że jeszcze żadna nawet najlepsza oferta nie przetrwała w 100% pierwszego kontaktu z klientem, także nie warto iść ścieżką perfekcjonizmu.
Zadaj swoim klientom pytanie, a zdziwisz się, że potrzebują rzeczy innych, niż Tobie się dzisiaj wydaje.
Zacznij rozwijać się z nami i zyskaj przewagę na rynku pracy – za darmo!
Pomóż innym postawić pierwsze kroki na drodze kariery