Jestem założycielem i dyrektorem kreatywnym Brandma™, butikowej agencji zajmującej się całościową obsługą brandingową i UX/UI webdesign. Człowiekiem, który swoją nienasyconą, dziecięcą ciekawość świata, używa do poznawania nowych branż, firm i ludzi. A poznając konteksty, uwielbiam na ich bazie tworzyć wartościową komunikację brandingową opartą o wartości tych firm.
Równolegle do prowadzenia Brandmy współprowadzę NGO’sa i organizuję niszowe koncerty jako kontynuację swojej sympatii do organizacji eventów.
Wśród moich osiągnięć są zarówno świetnie zrobione kreacje kampanii i starty nowych marek, jak i potwierdzające ich skuteczność blisko 10-cio letnie, stałe i wartościowe relacje biznesowe z klientami różnej skali firm.
Prywatnie – napędza mnie ta sama energia i ciekawość świata, która determinuje mnie na drodze zawodowej. Poznaje ludzi, góry, muzykę. Spędzam czas z gronem przyjaciół, z którymi pasje łączą nas od czasów szkolnych. Dziś tymi pasjami inspirujemy już następne pokolenie. 🙂
Dzień mojej pracy zaczyna się od podania ręki wszystkim członkom zespołu (uff, jak dobrze prowadzić butikową agencję). Następnie aktualizuję statusy mojej to-do list. W zależności od jej punktów, przed południem zwykle pracuję z członkami zespołów projektowych, a także ustawiam spotkania konsultacyjne i sprzedażowe z partnerami. Popołudnie to czas na pracę bardziej indywidualną, fine-tuning koncepcji, projektów i prospektów.
Mój zakres odpowiedzialności obejmuje wypracowanie z klientem systemu wartości marki, a w jego następstwie stworzenie koncepcji i kontekstu dla kreacji. To też prowadzenie linii graficznej naszego zespołu. Jako założycielowi i właścicielowi naszej firmy moją pracą jest także spinanie naszego biznesu w kwestiach formalnych.
Największym wyzwaniem w mojej pracy pierwotnie było efektywne zarządzanie pracą innych ludzi i poukładanie efektywnego procesu tworzenia kreacji. Dziś – wyzwaniem jest organiczny rozwój naszej firmy, przy zachowaniu jej charakteru – butikowej, przyjaznej i efektywnej agencji.
W mojej pracy uwielbiam budować relacje: z klientami, z firmami, z markami, z ich kontekstami. Lubię, gdy pracując w relacjach opartych o zaufanie – skutecznie, szybko i efektywnie dostarczamy naszym klientom dobre i wysokiej jakości owoce pracy kreatywnej. Takie – które pomogą rozwijać ich biznes. By ich referencje – rozwijały i mój biznes. Lubię też wspierać rozwój członków zespołu naszej firmy. Lubię podejmować się nowych zadań.
Pośród kompetencji twardych które uważam za kluczowe w mojej pracy jako dyrektora kreatywnego są:
Myślę, że warto przyjąć założenie “Done is better than perfect” szczególnie w odniesieniu do:
Ja fiksując się na dążeniu do perfekcyjności efektów mojej pracy (a w szczególności rozwoju marki własnej) ograniczałem jej rozwój przez wiele lat. Zamiast tworzyć przyrostowo kolejne jej elementy, próbowałem iteracyjnie doprowadzić ją do doskonałości. Problem w tym, że czas który upływał miedzy iteracjami – powodował zmiany założeń, finalnie utrudniając dotarcie do doskonałości. I koło się zamykało 🙂
Nie trać czasu na projekty przy których się nie rozwijasz i te których nie lubisz.
Zacznij rozwijać się z nami i zyskaj przewagę na rynku pracy – za darmo!
Pomóż innym postawić pierwsze kroki na drodze kariery