Patrycja Kawiak

Twórca treści, prezenterka
Social Media:
Kim jest Patrycja Kawiak?

Kim jesteś i co warto o Tobie wiedzieć?

Jestem twórcą treści oraz prezenterką i konferansjerką. Tworzę ciekawe, angażujące materiały dla szeregu firm. Łączę tym samym wiele swoich mocnych stron: swobodę występowania przed kamerą, radiowy głos i niekończącą się kreatywność. Odkąd pamiętam był to kierunek, którym chciałam podążać, ale nie do końca wiedziałam jak go nazwać. Na szczęście 2023 przyniósł odpowiedź. 

Prywatnie jestem paznokciarą – uwielbiam wszystko, co związane z paznokciami. Pasja przerodziła się w kolejny projekt, czyli Glow & Go. To nowoczesna platforma, dzięki której łącząc siły z ekspertkami dostarczamy wiedzę z zakresu paznokci, włosów i skóry.

Twoja praca

Jak wygląda Twoja praca?

Moja praca jest różnorodna i zaskakująca. Jej tryb jest dla mnie ekscytujący i ciekawy, co powoduje, że nieustannie mam ochotę na więcej.

Zawiera 3 składowe filary

  1. Wyjazdy/ realizacje
  2. Bieżące spotkania koordynacyjne & twórcze z klientami 
  3. Home office

Jestem do dyspozycji od stworzenia pomysłu, po kliknięcie na przycisk ‘opublikuj’ lub po wyjście na scenę/ przed kamerę.

Twoje kompetencje

Jakie umiejętności lub cechy są kluczowe w Twojej pracy?

  • Proaktywna postawa – możesz być świetnym twórcą treści, konferansjerem, ale równie dobrze nikt nigdy może tego nie zobaczyć. Bądź, twórz, szukaj dróg, rozmawiaj z ludźmi, jeśli coś robisz – przekraczaj oczekiwania. To pozwoli Ci budować mocną pozycję. 
  • Praktyczna umiejętność tworzenia angażujących treści foto / video – są umiejętności, które po prostu trzeba mieć. Tworząc treści efekt najlepiej Cię definiuje. 
  • Dobra organizacja czasu pracy – czasami łatwo się zgubić w gąszczu pracy. To Twoja rola, aby tego uniknąć i zadbać o swój kalendarz.
  • Analityka – wyciąganie wniosków z własnych działań to podstawa. Twój klient będzie tego oczekiwał. 
  • Kreatywność – materiały bez pomysłu nie działają. Zachwycaj nieszablonowością, ale nie zapominaj o konsekwencji. 
  • Podążanie za trendami – zwłaszcza w social mediach bycie na czasie jest Twoim obowiązkiem.
  • Determinacja – zdefiniuj swoje cele. One mogą się zmieniać, w końcu budowanie własnej drogi to proces. Najpiękniejsze są momenty, kiedy przekroczysz je kilkukrotnie. 

Wyróżnik – dlaczego to właśnie z Tobą klient ma współpracować? W czym Twoja oferta jest lepsza od innych?

Porady

Jakie rady dałbyś komuś, kto jest na początku drogi w Twojej dziedzinie?

Próbuj. 

Możesz mieć najlepszy pomysł na siebie, ale jeśli go nie zrealizujesz to on dalej będzie… pomysłem, a nie Twoją twórczą drogą. 

Początki są trudne, ale poczekaj na falę.

Pomyśl o surfingu. Wyruszasz, próbujesz, czekasz na ten moment. Masz plan i gotowość. A w końcu JEST! Wskakujesz na deskę i płyniesz. Emocje, ekscytacja – Twój moment.

Życzę Ci tej fali i tego momentu, ale ona nie nadejdzie bez prób. Trzymam kciuki.

Dołącz do nas

Zacznij rozwijać się z nami i zyskaj przewagę na rynku pracy – za darmo!

Poznaj innych mentorów

Marketer
Strateg & konsultant marketingowy, CEO
Founder David’s Methods

Chcesz zostać mentorem?

Pomóż innym postawić pierwsze kroki na drodze kariery