Paweł Halicki

Head of SEO & WEB
Social Media:
Kim jest Paweł Halicki?

Kim jesteś i co warto o Tobie wiedzieć?

Head of SEO & WEB w InPost, związany z szeroko rozumianym Digitalem od 8 lat. Doświadczenie zarówno od strony biznesu jak i agencji. Wśród moich zainteresowań jest między innymi SEO, co powoduje że każdy dzień pracy jest równie fascynujący jak poprzedni. Z innych zainteresowań to historia wojskowości.

Twoja praca

Jak wygląda Twoja praca?

Podzieliłbym swój dzień pracy na 3 obszary:

  1. Prace związane z zarządzaniem i raportowaniem zespołu. Definiowanie celów miesięcznych, kwartalnych, jak i rocznych dla zespołu w obszarze SEO, utrzymania stron internetowych, ale też i PPC (w kontekście działań b2b). Raportowanie realizowanych działań. Mentoring zespołu.  
  2. Prace operacyjne jakie sam wykonuje w tym wyszukiwanie nowych możliwości biznesowych dla organizacji. W tym obszarze głównie skupiam się na szukanie nowych możliwości gdzie może zaistnieć dodatkowo InPost oraz tego jakie korzyści z tych działań będziemy osiągać. Dodatkowo wsparcie dla zespołu w niektórych elementach. 
  3. Praca własna po godzinach i tutaj mam głównie konsultacje oraz audyty. 

Obecnie pracuję z biura a mój zespół hybrydowo.

Twoje kompetencje

Jakie umiejętności lub cechy są kluczowe w Twojej pracy?

W mojej ocenie na poziomie Head of SEO & WEB w takiej organizacji jak InPost, potrzebny jest mix umiejętności miękkich i twardych. Wśród umiejętności miękkich głównie budowanie relacji z właścicielami biznesowymi poszczególnych obszarów w jakich funkcjonuje organizacja czy też działami z którymi współpracujemy. Myślę że również wiedza, kto za co jest odpowiedzialny w ramach organizacji jest równie przydatna, ułatwia to “życie”.

Wśród znajomości twardych mile widziana wiedza w zakresie kodowania i zmian na www, umożliwiająca minimum swobodną rozmowę z deweloperami czy też wprowadzanie zmian samemu.

Wiedza w obszarze kontentu oraz link buildingu również mile widziana tak, aby móc choćby oceniać pracę osób z zespołu. Dodatkowo bycie in time w wszelkich nowinkach z branży, choćby AI.

Porady

Jakie rady dałbyś komuś, kto jest na początku drogi w Twojej dziedzinie?

Wśród głównych elementów na jakie trzeba zwrócić uwagę to systematyczność w pracy oraz budowanie relacji z osobami z całej branży. Pomimo tego, że wszyscy bijemy się o te same frazy, to zawsze można liczyć na pomoc osób z środowiska.

Dołącz do nas

Zacznij rozwijać się z nami i zyskaj przewagę na rynku pracy – za darmo!

Poznaj innych mentorów

Dyrektor artystyczny, Projektant, Fotograf
Scrum master, Product owner
Specjalista Google Ads
Strateg digital marketingu

Chcesz zostać mentorem?

Pomóż innym postawić pierwsze kroki na drodze kariery