Head of SEO & WEB w InPost, związany z szeroko rozumianym Digitalem od 8 lat. Doświadczenie zarówno od strony biznesu jak i agencji. Wśród moich zainteresowań jest między innymi SEO, co powoduje że każdy dzień pracy jest równie fascynujący jak poprzedni. Z innych zainteresowań to historia wojskowości.
Podzieliłbym swój dzień pracy na 3 obszary:
Obecnie pracuję z biura a mój zespół hybrydowo.
W mojej ocenie na poziomie Head of SEO & WEB w takiej organizacji jak InPost, potrzebny jest mix umiejętności miękkich i twardych. Wśród umiejętności miękkich głównie budowanie relacji z właścicielami biznesowymi poszczególnych obszarów w jakich funkcjonuje organizacja czy też działami z którymi współpracujemy. Myślę że również wiedza, kto za co jest odpowiedzialny w ramach organizacji jest równie przydatna, ułatwia to “życie”.
Wśród znajomości twardych mile widziana wiedza w zakresie kodowania i zmian na www, umożliwiająca minimum swobodną rozmowę z deweloperami czy też wprowadzanie zmian samemu.
Wiedza w obszarze kontentu oraz link buildingu również mile widziana tak, aby móc choćby oceniać pracę osób z zespołu. Dodatkowo bycie in time w wszelkich nowinkach z branży, choćby AI.
Wśród głównych elementów na jakie trzeba zwrócić uwagę to systematyczność w pracy oraz budowanie relacji z osobami z całej branży. Pomimo tego, że wszyscy bijemy się o te same frazy, to zawsze można liczyć na pomoc osób z środowiska.
Zacznij rozwijać się z nami i zyskaj przewagę na rynku pracy – za darmo!
Pomóż innym postawić pierwsze kroki na drodze kariery