Pracuję jako freelance copywriter we własnej firmie – Robur Media. Tworzę angażujące teksty dla moich klientów, które ludzie chcą chętnie czytać i kupować.
Specjalizuję się głównie w mailach sprzedażowych, tworzeniu copy na strony sprzedażowe/ landing page + moją ogromną zajawką są newslettery (na ten moment pracuję przy 8).
Dodatkowo jestem co-founderem społeczności Digital Creators Community, która zrzesza ponad 1550 twórców online (marketerzy, copywriterzy, przedsiębiorcy, graficy itd.).
Wcześniej pracowałem przez 3 lata jako doradca klienta w banku.
Moje osiągnięcia – rozpoznawalna marka osobista w mojej niszy, dzięki której klienci sami się do mnie chętnie zgłaszają i polecają dalej.
Stworzyłem copy na stronę sprzedażową Szkoły Pisania Mirka Burnejko.
Moja kampania e-mail marketingowa wygenerowała mojemu klientowi – Szymonowi Mierzwie ponad 300.000 PLN sprzedaży w 7 dni. Moje teksty wygenerowały ponad 1.000.000 PLN sprzedaży dla moich klientów.
Jeden z newsletterów – Biznoteka, który współtworzę był wyróżniony w miesięczniku My Company Polska (7 Newsletterów, Które Powinien Znać Każdy Przedsiębiorca).
Pracuję zdalnie. Nie mam sztywnych godzin, czy dni pracy. Mam tutaj dowolność. Ważne, aby dowozić efekty pracy 🙂
Robię research – szukam niezbędnych informacji w sieci (badania, artykuły, informacje o potencjalnych partnerach biznesowych). Tworzę treści na swój profil (głównie LinkedIn). Dodatkowo działam nad kilkoma swoimi newsletterami + robię dokładnie to samo dla moich klientów.
Pomagam w układaniu strategii contentowej moim klientom. Robię audyty newsletterów + stron sprzedażowych, szukam luk i sposobów na zwiększenie konwersji. Wyzwań jest całkiem sporo – szukanie nowych klientów (to, że zgłaszają się sami, nie oznacza, że zawsze tak będzie, więc aktywnie działam).
Praca nad taką ilością projektów pochłania mnóstwo czasu, przez co często pracuję 6-7 dni w tygodniu po 8-12 godzin. Praca sprawia mi dużo frajdy. Świetnie się bawię, chociaż mam momenty zwątpienia, jednak nie zamieniłbym tego na nic innego.
Tworzę własne produkty online (głównie płatne newslettery, ebooki i kursy). Cały czas pracuję nad tym, aby znajdować problemy mojej grupy docelowej i dostarczać im rozwiązanie, co również zajmuje trochę czasu.
Jestem również odpowiedzialny za aktywizowanie społeczności – cały czas dbam o jej zaangażowanie. Odpowiadam za organizację wszelkiego rodzaju eventów na naszym Discordzie.
Nie bój się próbować. Pamiętaj, że to długoterminowa gra z długoterminowymi ludźmi. Nie poddawaj się. Obierz jeden kierunek i się go trzymaj, ale bądź otwarty na nowe możliwości. Pamiętaj, że wszystko wymaga odpowiedniej ilości czasu i mądrej pracy. Otaczaj się właściwymi ludźmi, którzy Cię wspierają. Pozbądź się z otoczenia osób, które ciągną Cię w dół. Pamiętaj, że Twoja “inność” jest Twoim atutem, a nie słabością.
Nic nie da Ci tyle, co praktyka i nauka na żywym organizmie. Dlatego zacząłbym od stworzenia własnego projektu (blog + newsletter). Ja w ten sposób pozyskałem pierwszych klientów i mogłem rzucić etat w banku. W ten sposób nauczysz się copywritingu, marketingu, czy sprzedaży. Wszystkiego, co będziesz wykorzystywać w pracy z klientami.
Dodatkowo Twoja praca będzie pełniła rolę portfolio, co również ułatwi Ci zadanie na starcie. Powodzenia!
Zacznij rozwijać się z nami i zyskaj przewagę na rynku pracy – za darmo!
Pomóż innym postawić pierwsze kroki na drodze kariery