Mentor z 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży, marketingu i PR, specjalizuje się w budowaniu charyzmy i marki poprzez storytelling. Nie boi się trudnych tematów, podkreślając swoją buntowniczą naturę.
Posypuję nazwiska i firmy brokatem. Sprawiam, że marki wychodzą z cienia. Buduję charyzmę za pomocą storytellingu. Swoje 10-letnie doświadczenie zbierałam nie tylko w Europie, ale i za wielką wodą (Howdy y’all doin’?).
Pływałam między sprzedażą, marketingiem, budowaniem wizerunku i public relations. Dzięki temu moje działania są oparte na danych analitycznych i marketingu holistycznym.
Wiele lat temu, ktoś zwrócił mi uwagę, że powinnam zarabiać na “wymyślaniu”. Kiedyś absurdalna i nieosiągalna wizja, dziś staje się rzeczywistością. Buduję i wdrażam strategie kreatywne, prowadzę warsztaty i otwieram szuflady, które już dawno zostały zamknięte ze strachu w głowach na stałe. A to tam kryje się potencjał każdego z nas!
Nie uciekam od trudnych tematów i kontrowersji. #bezBujania odkrywam ciemne i jasne strony marketingu, co podkreśla mój archetyp buntownika.
Wierzę, że emocje wykręcają wyniki a inteligencja emocjonalna, to jedna z najbardziej pożądanych kompetencji przyszłości.
Jedni nazywają mnie przewodnikiem, inni Sherlockiem, a jeszcze inni tłumaczem, bo przekładam ich wizje na praktyczny język i skuteczne rozwiązania.
Moim zadaniem jest rozwiązywanie zagadek i problemów oraz budowanie marek z zachowaniem autentyczności. Łączę kreatywne strategie marketingowe z public relations. Dzisiejszy PR-owiec musi znać narzędzia analityczne, najnowsze trendy, obserwować media.
Analizuję markę, tworzę drogowskaz, odkrywam potencjał i możliwości, daję wsparcie w procesie tworzenia sieci kontaktów. To wszystko po to, aby marki błyszczały nie tylko w świetle reflektorów.
Większość czasu pracuję zdalnie, jednak jeśli to możliwie – spotykam się z klientem, bo budowanie relacji, to nieodłączny element mojej pracy.
Elastyczność i zdolność do pracy w każdych warunkach. Zmiana to nieodłączny element pracy PR-owca.
Łączenie kropek, to jedna z najbardziej pożądanych kompetencji w mojej branży. Łącze nie tylko symbole, media, kolory, kształty, ale i ludzi.
Elastyczność i zdolność do pracy w każdych warunkach. Zmiana to nieodłączny element pracy PR-owca. Strategiczne myślenie. Przewiduję, analizuję, planuję. Decyzyjność. Podejmuję decyzje szybko i pod presją czasu.
Storytelling. Emocje wykręcają wyniki. Kreatywność i umiejętność budowania napięcia wciągają słuchacza w opowieści, a poczucie humoru dodaje im lekkości i sprawia, że są zapamiętywane na dłużej.
Zacznij rozwijać się z nami i zyskaj przewagę na rynku pracy – za darmo!
Pomóż innym postawić pierwsze kroki na drodze kariery