Weronika Rećko

Email marketing specialist
Social Media:
Kim jest Weronika Rećko?

Kim jesteś i co warto o Tobie wiedzieć?

Jestem specjalistką od email marketingu i tworzę mailowe kampanie sprzedażowe dla twórców i ekspertów. Pomagam zamienić kursy, szkolenia i inne produkty w zyski – bez nachalnej sprzedaży.

Niedługo wypuszczam kurs o email marketingu. Czegoś takiego na polskim rynku jeszcze nie ma i nie mogę się doczekać, aż będzie w sprzedaży.

Nigdy nie pracowałam na etacie. Jeszcze na trzecim roku studiów z ekonomii zaczęłam pracę copywriterki. Po drodze nie było łatwo, wiele razy zmieniałam też specjalizacje, aż w końcu dotarłam do email marketingu. To właśnie on przynosi mi najwięcej satysfakcji. I w tym jestem najlepsza.

Twoja praca

Jak wygląda Twoja praca?

W mojej pracy nigdy nie zgaduję co zadziała. Moim celem jest zawsze jak najwyższa sprzedaż i jak najlepsze wyniki dla klientów.

Każdy tekst opieram na obszernym i głębokim researchu, analizuję dane i skupiam się na konwersji. Biorę pod uwagę zasady psychologii i naukę o ludzkich procesach decyzyjnych. Tym różnię się od innych i dlatego jestem skuteczna.

Lubię moją pracę za to, że poznaję specjalistów ze swojej dziedziny. Kiedy tworzę kampanię czyjegoś kursu muszę nie tylko przeanalizować produkt czy przeprowadzić ankiety wśród jego klientów.

Poznaję też historię twórcy, dowiaduję się dlaczego robi to co robi, jakie miał sukcesy i jakie porażki. Często dopiero w rozmowie ze mną ludzie analizują pewne rzeczy i potem słyszę, że to było jak sesja z psychologiem.

A ja “po prostu” wyciągam od nich wszystko, co pomaga mi potem sprzedać ich produkt.

Twoje kompetencje

Jakie umiejętności lub cechy są kluczowe w Twojej pracy?

Chęć rozwoju. To, co jest w Polsce czy to na temat email marketingu, czy copywritingu, to ślizganie się po temacie.

Dopiero zagraniczne kursy pokazały mi, że mogę wykonywać swoją pracę na wysokim poziomie. I zarabiać na tym sporo. Na pewno nie tyle, ile większość ludzi w naszym kraju uważa, że to “powinno” kosztować.

Dlatego przydaje się też upór, wiara w siebie i swoje umiejętności. Wiele razy słyszałam “to za drogo”, “przecież to tylko maile” albo “gdybym tylko miał czas, napisałbym to sam”.

Znajdą się ludzie, którzy zrozumieją i docenią. Tylko trzeba ich wytrwale szukać.

Trzeba też umieć słuchać swojego rozmówcy i być ciekawym drugiego człowieka.

Poza tym trzeba lubić i umieć sprzedawać. To na tym głównie polega moja praca.

Porady

Jakie rady dałbyś komuś, kto jest na początku drogi w Twojej dziedzinie?

Inwestuj w rozwój i nie żałuj pieniędzy na porządny kurs od specjalistów w danej dziedzinie. I to jak najszybciej. Oszczędzisz sobie sporo czasu, a jeśli dobrze wykorzystasz to, czego się nauczysz, to szybko Ci się zwróci.

Jeśli wiesz, że to co robisz jest wysokiej jakości i jesteś pewny swoich umiejętności, ale inni ludzie tego jeszcze nie doceniają – nie daj sobie wmówić, że jest inaczej. Nie poddawaj się, bo znajdziesz ludzi, którzy szukali właśnie Ciebie.

Bierz do serca uwagi od specjalistów. Ale nie bezkrytycznie i na ślepo. Zawsze na końcu podejmij samodzielną decyzję.

Dołącz do nas

Zacznij rozwijać się z nami i zyskaj przewagę na rynku pracy – za darmo!

Poznaj innych mentorów

Przedsiębiorca, Specjalista HR
Projektantka multimedialna
Marketer, Twórca, Przedsiębiorca
Manager sprzedaży, Mentor, Trener biznesu

Chcesz zostać mentorem?

Pomóż innym postawić pierwsze kroki na drodze kariery