Wojciech Pisarski

CEO
Social Media:
Kim jest Wojciech Pisarski?

Zarządza dwiema spółkami: tworzącą płatne newslettery oraz startupem edukacyjnym, po latach etatowej pracy przeszedł na pozycję wspólnika, podkreślając znaczenie ciężkiej pracy i wyzwań.

Kim jesteś i co warto o Tobie wiedzieć?

Jestem Wojtek Pisarski i na co dzień zarządzam spółkami: wMedia oraz HeyEdu. 

Jedna z nich zajmuje się tworzeniem płatnych newsletterów, a druga to startup edukacyjny, pomagający osiągać Twoje cele.

Pracowałem po studiach (prawo) przez 8 lat na etacie na różnych stanowiskach. Pewnego roku trafiłem na mojego obecnego wspólnika. 

Po 3 latach pracy, w 2022 r. wraz z moim pracodawcą otworzyłem spółkę, której zostałem prezesem. I z relacji pracodawca-pracownik przeszliśmy do relacji wspólnik-wspólnik. 

A w 2023 dostałem drugą spółkę pod opiekę.

Natomiast, żeby to się wydarzyło, trzeba brać dużo na siebie i pracować ciężko i mieć szczęście. Nic odkrywczego, ale bez tego bym nie był w tym miejscu, w którym teraz jestem. Szczególnie istotne jest tutaj pokazywanie, że nie boimy się wyzwań.

Każdy mądry i rozsądny pracodawca doceni takiego pracownika. Jeśli tak nie jest albo nie widzimy tego, to warto uciekać z takiego miejsca. 

Twoja praca

Jak wygląda Twoja praca?

Moja praca polega na zarządzaniu. Wyznaczaniu kierunku rozwoju firm. Planowaniu i myśleniu strategicznym. Ale też operacyjnym działaniu, choć to staram się delegować na innych.

Co lubię w swojej pracy? To, że ogranicza mnie wyobraźnia i aktualny budżet. 😉 Mam pełną swobodę działania, aby osiągnąć cele firmy.

Natomiast z drugiej strony niesie to ze sobą sporą presję. Bo jeśli Twoje działania nie będą skuteczne, jeśli popełnisz błąd, to może zabraknąć kasy na pensje dla pracowników. Nie każdy da sobie z tym radę.

Twoje kompetencje

Jakie umiejętności lub cechy są kluczowe w Twojej pracy?

Ale żeby prowadzić firmę do celu, potrzeba odwagi, żeby w ogóle się rzucić w tę niepewność. Bo co jak nie wyjdzie?

Wojciech Pisarski

Odwaga. Dyscyplina. Skupienie.

Umiejętności twardych można się nauczyć. Teraz wszystko jest na YT 🙂
Jeśli potrzebujesz się czegoś nauczyć, znajdziesz to.

Ale żeby prowadzić firmę do celu, potrzeba odwagi, żeby w ogóle się rzucić w tę niepewność. Bo co jak nie wyjdzie?  Do tego dyscypliny. Nie ma bata nad głową. Nikt nie stoi nad Tobą i nie mówi co masz robić. A to kusząca perspektywa. 

I skupienie. Nierozpraszanie się różnymi rzeczami. Skupienie na wyniku i dowożenie go. Ustalenie celu i konsekwentne działanie.

Wiem, że to brzmi jak tani coaching, ale uczciwie to są rzeczy, które mi przychodzą do głowy, jeśli myślę, co jest potrzebne.

Porady

Jakie rady dałbyś komuś, kto jest na początku drogi w Twojej dziedzinie?

Chcesz być przedsiębiorcą? Moja nieoczywista porada: znajdź przedsiębiorcę, którego podziwiasz i postaraj się, żeby u niego pracować. Oczywiście nie mówię o zostaniu kurierem w InPost 🙂

Ale jest sporo fajnych przedsiębiorców, którzy mają mniejsze zespoły i można się od nich ogromnie dużo nauczyć. I się uda! Pracuj ciężko, mądrze i pokazuj, że warto Ci zaufać.

Oczywiście zawsze jest opcja rzucić się na głęboką wodę i wystartować z firmą, ale to trudne. I za pierwszym razem pewnie się nie uda. Warto sobie ułatwić to zadanie.

Dołącz do nas

Zacznij rozwijać się z nami i zyskaj przewagę na rynku pracy – za darmo!

Poznaj innych mentorów

Specjalistka marketingu B2B
Founder David’s Methods
Specjalista ds. marketingu internetowego
Marketing manager

Chcesz zostać mentorem?

Pomóż innym postawić pierwsze kroki na drodze kariery