Specjalista ds. komunikacji internetowej, marketingu cyfrowego, e-PR i personal brandingu, założyciel agencji konsultingowej Good For You, wykładowca na WH AGH, twórca bloga Netomania, a także Ambasador Cyfrowy UE w Polsce. Organizator comiesięcznych eventów edukacyjnych Social Town.
Specjalista do spraw komunikacji Internetowej, digital marketingu, e-PR oraz personal brandingu. Z wykształcenia Filozof (UJ w Krakowie). Z pasji PR-owiec, mówca konferencyjny, konsultant digital-marketingowy, szkoleniowiec, twórca video i kontent kreator.
Specjalizuję się w marketingu influencerskim, strategiach/kryzysach social mediowych, video contencie i szeroko rozumianej komunikacji internetowej.
Wykładowca na kierunku Trendwatching&Future Studies na WH AGH w Krakowie.
Założyciel agencji konsultingowej Good For You.
Twórca bloga o social mediach i marketingu – Netomania.
W roku 2022 rozpoczął współpracę z Komisją Europejską jako Ambasador Cyfrowy UE w Polsce.
Na początku 2023 roku rozpoczął serię comiesięcznych eventów edukacyjnych Social Town w Warszawie, których głównym założeniem jest edukacja i zwiększanie świadomości o wpływie social mediów na nasze życie.
Zdobywca wielu nagród branżowych (min: Złote Spinacze, Złoty Listek CSR, EB STARS, Siłą Przyciągania, nominacja do Kampani Społecznej Roku 2017) oraz mówca na Ted Talks.
Pracuje z takimi klientami jak Biedronka, JYSK Polska, DHL, Grupa Raben, Grupa Żywiec, Komisja Europejska w Warszawie, Coca-Cola HBC, OPPO, Provident Polska i wiele innych.
Ze względu, że od wielu lat nie pracuję na etacie, musiałem wypracować swoje nawyki:
Pracuję z domu. Stworzyłem sobie swój gabinet, w którym wszystko mam pod ręką.
Jak tylko mogę wychodzę i spotykam się z ludźmi na mieście.
Często prowadzę szkolenia poza Warszawą.
Bycie przedsiębiorcą w Polsce jest trudne. Wymaga bardzo wielu wyrzeczeń i samodyscypliny. Dlatego wypracowanie nawyków jest tak niezwykle istotne.
Wstawanie wcześnie rano, robienie sobie przerwy zawsze o tej samej godzinie czy kończenie pracy o 17:00. To musi wejść w krew. Inaczej się będzie można pogubić.
Skończyłem Filozofię i Scenariopisarstwo, ukończyłem też liczne inne kursy, jednak w mojej pracy najważniejsza jest zdolność do weryfikowania i gromadzenia informacji.
W social mediach wszystko rozwija się szybko, trzeba nauczyć się być na bieżąco.
Trzeba szybko się adaptować do nowych warunków.
Trzeba być sumiennym i wytrwałym, przede wszystkim mieć zdolność do szybkiego łączenia faktów. Moja praca nie wiele się różni od dziennikarstwa. PR zawsze przenikał ten zawód.
Jeszcze parę miesięcy temu napisałbym, że dobrze byłoby mieć skilla z pisania, teraz w czasach ChatuGPT już niekoniecznie. Ale za to trzeba umieć wykorzystywać te nowinki technologiczne, dlatego też geekostwo też jest istotne.
Miękkie skille są potrzebne, sztuka negocjacji oraz rozmowy. Zwłaszcza podczas sprzedaży i kreowania biznesu. To się jednak przydaje w każdym zawodzie. Ekstrawertyzm w tym pomaga.
Zacznij rozwijać się z nami i zyskaj przewagę na rynku pracy – za darmo!
Pomóż innym postawić pierwsze kroki na drodze kariery